Artykuły
TECHNIK REKLAMY
z elementami modelowania 3D
„Wiele rzeczy małych stało się wielkimi, tylko dzięki odpowiedniej reklamie”
Przedmioty rozszerzone: j. obcy: angielski lub niemiecki
Przedmioty punktowane: j. polski, matematyka, j. obcy, plastyka/technika
Technik reklamy to zawód wymagający łączenia wiedzy ekonomicznej, zdolności plastycznych i umiejętności obsługi programów graficznych. Technik reklamy to osoba, która organizuje oraz prowadzi sprzedaż produktów i usług reklamowych, a także prowadzi kampanie reklamowe. Zajmuje się pozyskiwaniem klientów do współpracy z agencjami reklamowymi i mediami, określaniem celów reklamowych przedsiębiorstwa i wyznaczaniem sposobów ich realizacji, tworzeniem przekazów reklamowych dla potrzeb różnych typów mediów, publikacją przekazów reklamowych w różnych typach mediów reklamowych, organizacją działań promocyjnych przedsiębiorstwa, organizacją działalności wystawienniczej.
Kwalifikacje zawodowe
PGF.07. Wykonywanie przekazu reklamowego
PGF.08. Zarządzanie kampanią reklamową
Mały bonus:
Uważamy, że warto inwestować w swoje umiejętności, rozwijać zainteresowania, poznawać nowe technologie, dlatego wprowadziliśmy elementy modelowania 3D.
Dzieje się:
kursy obsługi specjalistycznych programów graficznych
wyjścia edukacyjne do agencji reklamowych
zajęcia z fotografii produktowej i reklamowej
zajęcia z pilotażu dronów
kurs modelowania 3D
A po szkole:
- Studia na kierunkach:
- projektowanie graficzne
- grafika i multimedia
- zarządzanie mediami i reklamą
- reklama w mediach
- reklama i branding
- reklama i public relations
- reklama, promocja i komunikacja wizerunkowa
- reklama cyfrowa z elementami technik multimedialnych
- Perspektywy zawodowe:
- agencje reklamowe
- działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych
- biura ogłoszeń i działy promocji, środków masowego przekazu
- agencje scenariuszowe
- agencje ds. kontaktów z prasą i kształtowania opinii publicznej
- studia graficzne
- studia produkcyjne